E-shop = Ηλεκτρονικό κατάστημα

E-shop = Ηλεκτρονικό κατάστημα

Σήμερα, εν έτη 2020, περισσότερο από ποτέ η ανάγκη για ένα σωστά δομημένο λειτουργικό site και e-shop είναι πραγματική και πιεστική.

Ας αφήσουμε πίσω μας τα site/e-shop του παρελθόντος που μπορεί να πει κάποιος ότι αποτελούσαν διαφήμιση για αρκετές επιχειρήσεις.

Η πρώτη φάση της πανδημίας με το  lockdown, απέδειξε την χρησιμότητα του e-shop/site.

Επιχειρήσεις με δυσλειτουργικό σύστημα έπιασαν πάτο από πλευράς πωλήσεων, ενώ οργανωμένοι παίκτες κέρδισαν μερίδια. Ιδιαίτερα στους αγοραστές έως 30 ετών.

Ακόμα και καλά καταστήματα λιανικής με κακό ή σχεδόν κακό e-shop, βάλλονται ή χάνουν πελάτες από τα καλά e-shop.

Ποιος μας εγγυάται ότι ο πελάτης του Χ καταστήματος εάν εξυπηρετηθεί σωστά από το e-shop του Ψ καταστήματος, θα επιστρέψει στο Χ? Ουδείς!!!

 

Είναι λοιπόν αδήριτη ανάγκη η δημιουργία  e-shop/site με τα εξής χαρακτηριστικά:

  1. Φιλικότητα προς τον επισκέπτη
  2. Ευκρινείς φωτογραφίες προϊόντων
  3. Κατά το δυνατόν πλήρη περιγραφή προϊόντος και χρήσεως.
  4. Τιμή χαμηλότερη από το φυσικό κατάστημα
  5. Σωστά επεξεργασμένο μεταφορικό κόστος
  6. Συνεχή προώθηση του e-shop στα social media.
  7. Δημιουργία «πιστών» πελατών μέσω διαγωνισμών, προσφορών, ενημερώσεων κτλ.
  8. Συνεχής ανανέωση

 

Μην ξεχνάμε ότι το e-shop/site πρέπει να λειτουργεί σαν μια ανεξάρτητη επιχείρηση από το «φυσικό κατάστημα».