Το Βιβλιοχαρτοπωλείο ως σημείο «προορισμού».

Το Βιβλιοχαρτοπωλείο ως σημείο «προορισμού».

Τι σημαίνει, πως γίνεται;

 

Συχνά ακούμε από ειδικούς του marketing και άλλους πολλούς ότι τα καταστήματα λιανικής για να μπορέσουν να επιτελέσουν τον ρόλο τους ως αναγκαία σημεία στην διανομή των προϊόντων προς τον τελικό καταναλωτή, πρέπει να γίνουν σημεία «προορισμού».

Αυτό σημαίνει ότι ο καταναλωτής πρέπει να έχει «καταγράψει» στο μυαλό του, στις λειτουργικές του συνήθειες ότι κάθε φορά που χρειάζεται ή επιθυμεί βιβλίο ή χαρτικά ή δώρο κτλ … πρέπει/θέλει να επισκεφθεί ένα κατάστημα του κλάδου. Είτε αυτό είναι «φυσικό» είτε είναι e-shop.

 

Πως επιτυγχάνεται αυτό;

(ακολουθεί κατάσταση με όχι αξιολογική σειρά. Την αξιολόγηση ας την κάνει ο καθένας εξ ημών.)

 

1. Καθαρό κατάστημα.
2. Φωτεινό, τακτοποιημένο.
3. Εξυπηρετικό, ενημερωμένο προσωπικό.
4. Σωστή ποικιλία προϊόντων.
5. Σωστό επίπεδο τιμών (value for money).
6. Τακτικές δραστηριότητας όπως:
    • Βιβλιοπαρουσιάσεις, εταιρικές παρουσιάσεις.
    • Διαγωνισμοί πιστότητας – Δώρα.
    • Περιοδικές – πραγματικές προσφορές.
    • Εξειδίκευση.
    • Υψηλή ποιότητα προϊόντων.
    • Δημιουργία data base πελατών και συνεχής ενημέρωσή τους.

 

Αντίστοιχα (εφόσον υπάρχει) πρέπει και το e-shop της επιχείρησης να κινείται σε αυτήν την κατεύθυνση όπου αυτό είναι δυνατόν.